Aakjærskolens bestyrelse 2020

Kære forældre

Jeg kan nu orientere jer om, at valget til Aakjærskolens bestyrelse 2020 er faldet på plads.
Det er som altid enormt glædeligt, at der er forældre, som er villige til at gøre det vigtige stykke arbejde, det er at sidde i skolebestyrelsen, og vi glæder os til at tage fat med den nye bestyrelse fra august.

Valgt for perioden 2020-24 er flg. forældre:

• Amal Beydas
  • Annemette Heine Wullum
  • Anny Birgitte Kristensen
  • Charlotte Langerskov

Valgt for perioden 2018-22:

• Per Bregner Carlsen
  • Jesper Bjørn Bak (Formand)
  • Christian Christiansen

Suppleanter:

1. Anne Fuglsang

Der skal lyde en særlig tak til Henrik Mink, som har siddet i bestyrelsen i 10 år, fra 2012-2020 som formand. Han har været en utrættelig forkæmper for Aakjærskolen i mangfoldige sammenhænge, og samtidig en sikker hånd ved roret sammen med skiftende skoleledere (først Ove, så Karsten, så undertegnede). Det er meget moderne at tale om evnen til at "netværke", altså at skabe, vedligeholde og udnytte gode kontakter, og her er Henrik en sand mester, som har forstået at tale skolens og midtbyens sag med stor gennemslagskraft. På de indre linjer har evnen til at lytte til både forældre og ansatte skabt et sundt og produktivt samarbejdsklima med plads til alle nuancer. Tak for indsatsen!

Mvh Lars Kirk
Skoleleder